lördag 29 november 2008

I am walking home alone,

Jag och bella var ut igår...Idag frågade hon mig om jag gick hem ensam och då slog det mig att jag helt har stängt av den delen av min hjärna som tänker att man kan gå hem med någon. Bella säger att italienarna vi hängde med var snygga. Inte heller det la jag märke till, när jag tänker efter så håller jag med Bella. Italienarna var snygga, dom var trevliga, dom gav oss drinkar... Dom var killar som tjejer antagligen följer med hem efter krogen.

Jag går in för att hålla folk borta, det är vad jag gör. Jag ger dom inte ens en chans. Kommer en kille fram och snackar med mig så är han redan körd. Jag tappar helt respekten för grabbar som försöker ragga på mig. För att ha en chans hos mig måste man helt enkelt hålla sig borta.

Åter igen, jag borde fan slappna av.

Inga kommentarer: