tisdag 11 november 2008

Bellisen


Bella fyller år imorgon, så jag kan inte sova inatt. Jag ligger bara å tänker på Bellisen och hennes födelsedag. Undrar hur den kommer bli. Om hon kommer få några paket...

Jaa..! det kommer hon ju få! Det är ju det jag tänker på! Mitt fina paket som jag köpt till henne. Världens bästa lilla fina paket. Jag är så dålig på hemligheter. Jag vill skrika ut till hela världen vad jag köpt för någonting! Jag kan verkligen inte hålla käften. Jag har redan avslöjat för henne att hon kommer få en ballong oxå. Jag kunde inte knipa igen. En ballong!! Jag älskar ballonger.!

Vill ni göra mig glad ska ni ge mig ballonger! Vill ni göra mig ännu gladare ska ni låta mig ha sönder ballongerna.. eller suga i mig dem.. nu snackar vi helium.

Bellis ska få en luftballong! haha.

2 kommentarer:

Emma sa...

ingen kan vara nere med en ballong .. säger nalle puh..

Anonym sa...

HAHAHA DU ÄR SÅ STÖRD! jag gillar det. mest gillar jag att lura mina kompisar att du är min tjej!