måndag 17 november 2008

Snilleblixten slår till.

Vi har nog alla hört talas om frisörer som leker psykologer... Kunderna öppnar sig och berättar det mesta.. Frisörerna lyssnar och flikar in. Det är väl ofta så ett frisörbesök ser ut.

Men idag hände det mig.. Jag pratade med min kund som rätt var det är avbryter mig och säger: -Det där tror jag har med separationsångest att göra. Det kanske måste få ta lite tid, men sedan kommer det släppa...

Oj, tänkte jag och kände mig väldigt förvirrad och näst intill genomskinlig. Syns alla mina tankar och funderingar bara man kollar på mig? Sedan fick jag veta att hon jobbar som psykolog.
Det är ju så underbart. Här betalar hon mig för att bli klippt, samtidigt som hon reder ut mina problem. Känner ni någon tandläkare som behöver klippa sig snart så vore det bra om ni kunde skicka honom till mig. Även skomakare, simlärare och personligatränare är något jag vill ha i min kundkrets. You all know where to find me..