söndag 23 november 2008

En typisk Frida grej.


Igår ringde min favvo Robbe upp mig, vi snackade en stund om allt och inget. Sedan frågar han mig om jag vill höra en rolig historia. Jag förväntar mig att få höra en vits men icke.

För två veckor sedan ringde du upp mig, när vi lagt på ringde du upp mig igen... Du måste ha gjort det av misstag men jag förstod det inte på en gång. Vad gör hon för någonting? Sen hörde jag hur du spolade i toaletten då la jag på. Sen ångrade jag mig och tänkte vafan la jag på för, sedan tänkte jag.. vafan lyssnade jag så länge för!

Först kändes det såklart lite jobbigt att jag ringt upp Robbe när jag uträttat mina behov, men nu tycker jag bara att det är underbart roligt! Alla vet ju att tjejer inte går ensamma på toaletten när vi är ute, so what´s the difference? Jag har länge tänkt att jag vill ha mer club känsla i min lägenhet... Jag har nu officielt tagit det första steget - att ta med mig mina vänner in på toaletten även hemma!

Vissa saker händer bara mig och dom händer mig ofta dom här Frida sakerna.

Inga kommentarer: