tisdag 4 november 2008

Har jag inte dom underbaraste kusinerna man kan tänka sig./Min egna lilla idolstund.

fridolina säger:
jag kommer bli ruinerad, jag har börjat gå till en kurator, som jag ska gå till en gång i veckan för 800kr/h.. fan..dom pengarna hade man ju kunnat komma på bättre saker att göra för!
- NordlöV säger:
oj va dyrt "/ men känns de som att det lönar sig då ?
fridolina säger:
ja.. jag har testat på olika.. och den här verkar bra, då e d värt det.. Hela våren gick ja till nån som bara tog 200kr/h.. men hon va kass.. så dom pengarna är ju helt bortkastade.. då e d ju bättre å lägga ner pengar på nån som e bra. Hon ja gick till innan uppmuntrade mig till att dricka alkohol och sa åt mig att acceptera att mina problem kanske inte går att lösa.. haha.. hon gör jobbet väldigt lätt för sig.
- NordlöV säger:
haha oj, då skulle jag oxå kunna vara kurator. Undra hur många som vill komma till mig ^^
fridolina säger:
jag gissar på killar i din egen ålder.. å äldre feta brudar som önskar att dom ser ut som dig, kanske unga tjejer som hoppas på att bli som du oxå
- NordlöV säger:
haha, sant
fridolina säger:
haha.. det blir din egen idol stund
- NordlöV säger:
jag skulle kunna vara en av dom unga tjejerna om du va kuratorn ^^
fridolina säger:
haha.. åh va gulligt sagt =)

1 kommentar:

Anonym sa...

idolfrida ^^