lördag 29 november 2008

Lite uppmärksamhet tack!

När Bella presenterer mig för sina kompisar säger dom: - Dig har jag läst om.
Och jag vill så gärna att det ska vara i Aftonbladet, Expressen och Hänt Extra som dom har läst om mig. Det är det inte. Det är på I LOVE MY PENIS. Bellas blogg. JÄVLA SKIT I HELVETE:

När ska aftonbladet börja skriva om mig? Vad fan måste en mediakåt brud göra för att bli omskriven. Skandaler är min grej. Jag skulle greja det. Kan dom inte bara skriva om en random brud utan att hon först varit med i en dockusåpa.

Nu har Frida Davidsson gjort det igen. Slog man naken.

NakenFrida brottades på krog.

BrottarFrida spottade kille i ansiktet.

SpottarFrida i bråk med vakt.

Vaktbråkar Fridas hemliga förhållanden avslöjade.

StarfuckerFridas skostorlek avslöjad.

KOM IGEN. Det finns inget slut, jag förtjänar bekräftelse.

2 kommentarer:

Anonym sa...

nu tycker jag att du är lite otacksam. :)

Anonym sa...

haha. jag älskar så klart att bliomnänd i din blogg! sorry.