torsdag 20 november 2008

The red person is here again./mer om mina trosor

Jag och solarium. Jag och sol överhuvudtaget. Jag när jag gör saker allmänt.
Lagom är inget jävla ord. Ska det va' så ska det va', det är min filosofi.

Efter att jag hade solat mina tjugo minuter var jag på väg för att klaga... Klaga på att solariet jag haft inte fungerade som det ska. Att jag inte ens blev varm, något stort jävla fel måste det ha varit! Jag var övertygad. Tyvärr fanns det ingen där som man kunda klaga till. Jag tänkte att nästa gång ska jag fan ta ett annat solarie. Det här sög. När jag äntligen bestämt mig för att bli lite snygg så skrattar solguden mig rakt i ansiktet.

Och nu skrattar han antagligen igen - men mycket mycket högre. Åskar det i natt är det inte Tor som är ute och åker, det är solguden som skrattar.. En tomat är inte röd brevid mig... En eld är inte varm jämfört med mig... En zebra är inte randig brevid mig..

Jag somnade i solariet eftersom det var så svalt och skönt. Jag somnade men det gjorde inte mina trosor. Dom levde sitt eget liv, och som sagt, En zebra är inte randig i jämförelse med mig. I fortsättningen blir det dom jävligt obekväma stå-solariumen för mig. Men tjugominuter med boost känns som något som är för effektivt för att ändra på.

KAN NÅGON SÄGA ÅT DEN JÄVLA SOLGUDEN ATT HÅLLA KÄFTEN, JAG SKA SOVA!!!

Inga kommentarer: