onsdag 12 november 2008

Jag vill slå en man,

En kompis har detta skrivet efter sitt nickname på msn:
Sex är det naturligaste och mest genuina som pengar kan köpa

Han har haft det i flera veckor och varje gång jag läser det så blir jag upprörd. Idag kunde jag inte hålla mig längre. Som en sur jävla pensionär kände jag mig skyldig att tala om för honom hur rubbat det är att skriva eller ens tänka så. Jag vill ta in honom i ett rum, trycka upp honom mot väggen tills han inte får någon luft, kanske hänga upp honom på en krok och pissa på hans fötter. - Det mina vänner, är inte det minsta rubbat. Det är så jag reagerar när folk bara tänker ett halft varv.

Det naturligaste och mest genuina som går att köpa för pengar är fan havregryn. Skärpning!

4 kommentarer:

Anonym sa...

MEN VAD I HELVETET TA BORT HONOM IFRÅN MSN!

Anonym sa...

det verkar vara en klok kille den där, han måste nog vara från oskarshamn?

/JAO

Anonym sa...

ska det inte stå:
Sex är det naturligaste och mest genuina som med pengar man kan köpa

vänlig hälsning
kind regards
stavning & STIL myndigheten

Hårtrollet! sa...

jag ska hälsa min vän det.