lördag 1 november 2008

Och hjärnan går bra?

Don't you fret, M'sieur Marius. säger:
FAAAAAAAAAAAN, VET Du VAD SOM HAR HÄNT! JAG HAR GLÖÖMT MIN BLÅA HALSDUKSMÖSSA (((
fridolina säger:
Neee! ohhh! haha. you are going to hate me now. Visst glömde du den på debaser? haha. Det här är sjukt kul. tragiskt.. jätte trist men jävligt kul
Don't you fret, M'sieur Marius. säger:
HAHAHA. nää. ledsamt
fridolina säger:
tråkigt att du glömt den men... haha..alltså
Don't you fret, M'sieur Marius. säger:
VAD VILL DU HA SAGT
fridolina säger:
jag stod och skulle hämta ut min jacka, då kom en kille med en blå grej, jag tänkte -va är det där? Det är ingen tröja. Jag kände igen färgen as mkt. Han gav den tiill dom i garderoben och sa att han hade fått den med sin jacka... och att det inte var hans..
Don't you fret, M'sieur Marius. säger:
VAAA !!!!
fridolina säger:
dom sa.. ställ dig i kön, han sa.. men den här är inte min
Don't you fret, M'sieur Marius. säger:
MEN GUD. DET ÄR JU MIN!
fridolina säger:
så tog dom den, la den åt sidan och tackade..och jag tänkte.. Det där var inte en tröja, vad konstigt. ...
Don't you fret, M'sieur Marius. säger:
TOG DU DEN?
fridolina säger:
nej
Don't you fret, M'sieur Marius. säger:
MEEEEN CP
fridolina säger:
ja fattade inte det då men nu fattar ja
Don't you fret, M'sieur Marius. säger:
HAHAHA
fridolina säger:
fan va korkad ja känner mig. Sjukt att det klickar nu
Don't you fret, M'sieur Marius. säger:
du är så skön
fridolina säger:
eller jag är...Det räcker. Jag bara är. Vi säger inget mer.

Inga kommentarer: