lördag 1 november 2008

Nany-metoden

Ni kommer alla ihåg Nany-metoden? Att vi ska lära männen hur dom ska uppföra sig genom att ignorera dem när de beter sig dåligt och lyfta fram de män som gör något bra.

Dagens man: Anders.

Det här är en kille som jag haft ett kort förhållande med, och sedan fortsatt ha kontakt med och träffat flera gånger.. Vi har tex en återkommande midsommartradition som ni säkert läst om tidigare. Den här killen ringde upp mig igår för att be om ursäkt för att hur han betet sig mot mig tidigare. Vi snackar inte förra veckan, vi snackar om år tillbaka. Och jag tycker att det är så jävla stort av honom.

Dessutom har jag ingen rätt att vara arg på honom, låter man någon behandla en dåligt eller utnytja ens känslor mer än en gång är det inte längre bara den andra personen som gör fel.. det är en själv också.. Men tack ändå Anders, du är ett föredömme för andra män.

1 kommentar:

Anonym sa...

EN APPLÅD TILL MANNEN SOM ÄR SÅ JÄVLA BRA SOM BER OM URSÄKT.

jävla gris, det borde han ju förfan tänkt på innan.