lördag 22 november 2008

På biblioteket


Jag: Hej, jag är ute efter Bob Hanssons nya bok, har ni den?

Hon: FÅ se här... Kärlek, hur fa... Hur faa... *harkel* Kärlek, hur fan.. haha.. hur fan gör man. Är det den? *tanten vill försvinna genom jorden för vad hon just tagit för ord i sin mun*

Jag: Ja, precis.

Hon:(fortfarande generad över att sagt fan.) Nej, den har tyvärr inte kommit in än.

Jag: Okej,då får jag återkomma om den. Vet du om ni har Jenna Jameson - att älska som en porrstjärna?

Hon: Eh, hehe.. eh... Den har vi i magasinet. Vi tycker inte att den passar att ha framme på ett bibliotek. (hon går och hämtar boken och räcker mig den med framsidan ner mot golvet, sedan försvinner hon snabbt..)

Och jag tänker att är det någon av oss två som borde läsa den boken så är det inte jag. Sedan undrar jag om hon är gift och har barn.. och hur det isådannfall gått till...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha JÄVLA KÄRRING. hon behöver en kuk, lååångt ner i halsen.

Emma sa...

Det där måste vara den barntillåtna framsidan av jenna jameson .. den jag läste var hon typ naken på .. har haft lite förfest med annelie .. vi är din bästa vänner kom vi fram till ... och vi hoppas att det är ömsesidigt :) puss /emma

Hårtrollet! sa...

Jag vet,det där är den mesiga bibliotek verisionen. Den mycket fulare och tråkigare varianten. Vad söta ni är. Ni är mina bästa vänner, ni är fan familj!