lördag 8 november 2008

Släkten är värst.


Jag och min mini kusin Nina har utmanat varandra. Vi ska byta julklappar på julafton.. och den som gör det grymmaste paketet vinner... Vi har utsett en jurry på två personer vilket kan komma att ställa till problem.. borde vi kanske satsa på ett ojämnt antal Ninis?
Iallafall så har vi den här utmaningen, och vi har våran jurry.. men vi har inget pris till den som vinner... En stor miss av oss.. för jag tänker att egentligen så är det ju inte den som ger det grymmaste paketet som vinner, utan den som får det...

Jag vet inte riktigt om vi har tänkt klart här Nina.. För att den här tävlingen ska ha någon poäng så tycker jag att vi borde hitta på ett pris, eller möjligen ett straff.

Förslag tags tacksamt emot.

4 kommentarer:

Anonym sa...

jadu vi har nog inte riktigt tänkt klart, men det är en bra början! :D en bra jury och ett bra pris, de lär vi fixa ;D

Anonym sa...

farfar och agnes är ju givna. dom säger ju vad dom tycker, och dom e lika mycket på bådas sida.. kersti vore ju given om hon är med, men hon brukar ju inte vara med just då... hm.. someone else... brorsan? våra föräldrar går ju bort. dom kan vi inte ha i nån jury... å så tycker jag att vi kör med både pris och straff! =P

Anonym sa...

vi måste ta med någon mer opartisk person :) freddan skulle funka =) pris och straff blir bra! kom på nåt bra ! :D haha!

Anonym sa...

Freddan skulle absolut funka. Farfar, Freddan & Agnes it is then. Jag vet ett kul straff, men det skulle nog inte uppskattas av resten av släkten.. fast det vore jävligt roligt. hm... fan,, vi får klura lite.