onsdag 13 februari 2008

piller

Jag och Hotellkillen hade gått och lagt oss för att sova... och passade på att kramas lite när vi ändå var vakna..

Han: Jag läste på din blogg att du slutat med P-piller.
Jag: just fan! ja, det har jag ju, fan va sjukt.
Han: Vadå?
Jag: fan va sjukt att du läste på min blogg att jag slutat med P-piller.
Han: varför har du inte sagt det?
Jag: va? ja slutade ju för en vecka sen, när skulle ja sagt det, och varför? Förresten läste du ju det på min blogg, så jag behöver inte säga det..

Slutsats: det är okej om jag blir stum så länge folk fortsätter läsa min blogg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha, då kommer det en mini-hotell-kille eller en mini-rymdblomma om 9 månader då?

Hårtrollet! sa...

haha! det gör det verkligen inte. =) du låter fantasin fara iväg. självupptagna människor som vi skulle aldrig riskera något sånt. Vi tycker om oss själva alles för mycket för det! jag har större planer för mitt liv än så min vän!