måndag 25 februari 2008

Peace&LoveKillen

fridolina säger:
hej..
Peace&LoveKillen säger:
hej cp
fridolina säger:
i know
Peace&LoveKillen säger:
Har du lugnat dig nu?
fridolina säger:
ja, jag var knäpp i lördags,. verkligen pantad.
kollade nyss igenom mina sms. du hade ju skrivit värsta trevligt oxå ju..
sinnesförvirring typ
Peace&LoveKillen säger:
jag minns inte så mkt.. har för mig att jag tyckte du var rätt otrevlig..och helt utan anledning oxå.. har inga sms kvar så jag får väl tro på dig
fridolina säger:
ja va otrevlig
Peace&LoveKillen säger:
varför var du det?
Nu tycker man ju inte du är så vettig längre ju..
fridolina säger:
för att ja trodde att du drev me mig i dina sms
Peace&LoveKillen säger:
vaddå drev?
vad skrev jag egentligen?
fridolina säger:
inget spec, ja va dum i huve
Peace&LoveKillen säger:
men du trodde jag drev med dig? ..ja,ja..
fridolina säger:
men ja tyckte att du svara värsta kort å otrevligt på mina sms.. ja trodde du drev me mej å inte alls ville träffa mig, och nu fattar ja inte hur ja kunde tro så - eller tycka att du var otrevlig alltså
ja e inte dum i huvet egentligen, det var en engångs grej.. I hope.
dessutom så menade jag inte att vara otrevlig.. fast ja tycker nog att jag var det.. ja skrev fulunge till dig
Peace&LoveKillen säger:
varför gjorde du det? jag är ju skitsnygg ju.. ja, iaf i lördags
fridolina säger:
ja.. ja tycker ju oxå att du e d.
Peace&LoveKillen säger:
fulunge av allt du kunnat välja på..
klart jag vart (arg gubbe)
fridolina säger:
jag vet inte varför ja skrev så.. men var inte seriös..
ja.. ja har nog aldrig ens vetat att det ordet finns innan.. vafan skrev ja så för
Peace&LoveKillen säger:
var du säkert.. men jag kan ju inte gå och bli förbannad på alla som tycker jag är ful.. jag har får leva med det lixom..
fridolina säger:
men ja tycker ju verkligen inte det
Peace&LoveKillen säger:
nehe.. ja då är du alltså bara puckad..
fridolina säger:
typ
Peace&LoveKillen säger::
tråkigt..
fridolina säger:
eller var..i lördags.. man måste ju få vara det ibland...
Fan!! Du får inte tycka att jag är puckad!!
sluta tyck det.! jag kan börja spela cello.. och flytta till holland!
Peace&LoveKillen säger::
Alltså..jag tycker inte att du är puckad.. tycker inte att du är smart heller iofs.. Klart fyllor går snett ibland..jag förstår.. men det ursäktar inget.. Nu är du inte felfri för mig längre.. så är det
fridolina säger:
var jag det innan da? inte ens om ja börjar spela cello?
Peace&LoveKillen säger::
ja..lite..
Ingen är ju felfri.. men missförstå mig rätt..
fridolina säger:
faaaan
ja vill att du ska tycka att jag är felfri
men d vart ju fel.. ja skrev till dig att du skulle höra av dig sen.. å du svarade du "på"... då skrev ja .. fan fulunge, nu får du ju inge ragg...
för ja trodde du drev me mej.. å ja blev lite ledsen för att ja tänkte att du inte ville träffa mig å att det var elakt...
Peace&LoveKillen säger::
alltså.. jag hatar ju inte dig eller så.. så släpp det hela.. är väl inte så mkt att bli upprörd över.. vem är jag för dig? betyder min åsikt om dig något för din fortsatta överlevnad? neh..inte just.. så varför gräva ned sig..
fridolina säger:
du e ju nån som e felfri..
om ja stänger ner det här msn-fönstret å öppnar ett nytt.. å du å gör så.. så allt försvinner. så kan vi öppa ett nytt .. å snacka igen. å du kan tycka att ja e felfri
Peace&LoveKillen säger::
men nu gör jag ju inte det..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fulungar är vi allihopa. Men han verkar också vara en idiot. Sett utifrån ett rent objektivt perspektiv, alltså. Why bother?

Hårtrollet! sa...

robert.. skit på dig! =P jag tror inte han är nån idiot.. han e undantaget som bekräftar regeln typ... haha. =)