tisdag 26 februari 2008

Fred å Kärleks killen.

Peace & Love killen säger:
Hej..
fridolina säger:
hej!!
Peace & Love killen säger:
Var in o läste på din blogg idag.. du lägger verkligen ut konversationer där..
fridolina säger:
ja
Peace & Love killen säger:
..men du nämnde inget om att du ringde mig.. bara att du sms:ade..
fridolina säger:
ja kan inte skriva om sånt ja inte kommer ihåg..
Peace & Love killen säger:
jag har dig på mobilsvar där du kallar mig könsord ..+ att jag ska skita på mig..
fridolina säger:
haha
Peace & Love killen säger:
..det var nog mest därför jag vart lite sur.. fulunge är inte så upprörande
fridolina säger:
bra. vad sa jag?
Peace & Love killen säger:
Något om att ..mummel,mummel..fitta.. tystnad..musik.. men skit pådig då!! ungefär
fridolina säger:
haha, charmigt
Peace & Love killen säger:
Men du ringde först.. och då pratade vi.. men jag minns inte vad som sas då.. men med tanke på
antamobilsvaret så var det väl nåt liknande
fridolina säger:
antagligen.. jag var arg på alla killar i lördags.
Peace & Love killen säger:
självklart.. alla killar är ju dumma i huvudet
fridolina säger:
jag var arg på 2 killar som bara hör av sig till mig när dom vill ligga typ.. så fick resten av världen (du) också ta del av min iska.. å nu tycker jag att ja va puckad som va arg på dom med..
Peace & Love killen säger:
det är lugnt..
fridolina säger:
jag har köpt 2 par skor sen i lördags för å dämpa min ångest..
Peace & Love killen säger:
funkar det?
fridolina säger:
asså dom e ju snygga.. men ja tycker inte om dom längre.
kanske köper ett par till imorn. har du nån favvofärg?
Peace & Love killen säger:
njae..inte just..
fridolina säger:
ok.
Peace & Love killen säger:
svart,vitt,rött,
blått..
fridolina säger:
såg ett par röda pumps.. och ett par guldiga. nån av dom kanske
Peace & Love killen säger:
tror jag diggar grönt oxå..
fridolina säger:
fast dom ja köpte i söndags var guldiga
Peace & Love killen säger:
guld äger jag inget..
..förutom mitt hjärta då
fridolina säger:
åh =) jag har ett par pumps istället...
Peace & Love killen säger:
funkar säkert det oxå..
fridolina säger:
och ett kamel hjärta ju
men ja e snäll egentligen
Peace & Love killen säger:
ja,ja.. Jag har gått i god för dig hos jultomten.. så du kan vara lugn

Inga kommentarer: