fredag 15 februari 2008

Peace and love killen

fridolina säger:
var du ut igår?
Fredrik säger:
näe.. satt hemma ..och kände mig ensam
jävla skit dag.. den är ju bara till för att påminna de som inte har någon om att de inte har någon.. jag bryr mig inte vanligtvis.. men igår brydde jag mig..
fridolina säger:
ja vet. men vadå.. alla andra dagar går ju folk som e ihop me nån å e avis på oss som e singlar.. så d jämnar ju ut sig
Fredrik säger:
idag gör det inte lika mkt längre..
sant..
Fredrik säger:
Jag skulle behöva en tjej som jobbar i Bryssel,eller nåt.. som bara är hemma varannan månad.. då får man vara med sig själv sådär lagom mkt ..så kan man vara attack kär när hon är hemma
fridolina säger:
d vore fan bäst
Fredrik säger:
flytta till Bryssel
fridolina säger:
ha ha =) om det e d som krävs.. så får ja väl fundera på det =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis - du har hitta en Ultra-Hugh-Grant-Mes! Inte illa pinkat av en trähäst.

Hårtrollet! sa...

haha! va!?