söndag 3 februari 2008

ibland så..

att ångra det man gjort kan vara så jävla jobbigt. i typ ett dygn. högst en vecka, sen blir det mest kul. Något man skrattar åt.

Att ångra det man inte gör är fan jobbigt resten av livet.
Just därför åker jag på fest 05.30 natten till söndagen den 3februari.

sjävlklart hade jag tänkt gå ut ikväll. det måste man för att orka med livet. men det verkade inte som att det skulle blil så- jag somnade i soffan, kl. 02.00 typ..vaknade jag, ,,och tänkte fan, ikväll var det party som gäller,,,
just då ringer hotellkillen.. party,,
sedan ringer peaceandlovekillen.. vi snackar 2,5h. sedan tar jag taxi till hotellkillen.
ofta känner jag mig gahlen. när jag pratar med honom(peaceandlovegrabben) känner jag mig tråkig. Det är det jag gillar. Jag vill inte vara den gahlna tjejen,. Ja vill vara tjejen som är gahlen ihop med någon..
Livet leker, Kanske ska vi fika till helgen, För mig är det galet att fika med någon. Jag tror aldrig jag gjort det förut. fikat med någon på stan. jag är nervös. att åka på en fest 05.30 är för mig naturligt och normalt. en fika gör mig nervös. Hur fan beter man sig då?

Men han skrämmer mig på ett bra vis. visst är jag rädd som satan, men inte på ett farligt sätt.

ibland gör man något jobbigt som gör att man får ångest,, och för att glömma det så gör man något ännu jobbigare.. det funkar rätt bra. men just nu e livet underbart. Visst gör jag jobbiga saker, men det för att folk i min närhet inte ska tycka att deras liv är så jävla sugiga.

ha ha. ikväll e ja het
godnatt go vännner.
hotellkillen hälsar. (smörar han må tro?)

Inga kommentarer: