tisdag 5 februari 2008

frida informerar

Detta har jag: ett nintendo wii
Det här har jag inte: pengar på mitt visakort.

Igår pantade jag burkar. Det finns inget mer oglammigt än att just panta burkar.
Men igår var jag konstnär. Jag letade på mina färgtubar och lite duk.. sedan tog jag fram den kreativa Frida. Och just burkpantning är något som hör till en konstnärs vardag. så igår var det okej. För pengarna köpte jag choklad. Sedan gick jag hem och målade på min sagovärld.

Tips: Det känns mycket bättre att panta burkar om man har högklackat på sig. Man utstrålar lite " det här är inget jag borde göra.. det här är något du borde göra åt mig.."

Ibland tänker jag att någon borde ta ner mig på jorden. Eller som Peace and Love killen så fint sa.. Låt inte stockholm förstöra dig.

Inga kommentarer: