fredag 22 februari 2008

På tunnelbanan

två tjejer möts på tunnelbanan.. dom snackar ett tag och innan dom skiljs åt säger den ena bruden... "vi borde träffas i veckan"

Brud nr.2: Ja! det måste vi!
Brud nr.1 : Tisdag?
Brud nr.2: På Måndag och Torsdag kan jag absolut inte.
Brud nr.1: Jag vet ett så mysigt ställe, fantastisk mat, nyrenoverade lokaler..
Brud nr.2: På Fredag kan jag inte heller
Brud nr.1: Jag var där med den nya killen på mitt kontor..såå trevligt.
Brud nr.2: På Måndag kan jag verkligen inte..
Brud nr.1: Tisdag kl 12?
Brud nr.2: Det är så mycket nu.. ... jätte bra. ses då. Hej.


Det är fan bara stockholmare som svarar att tisdag passar bra genom att räkna upp alla andra dagar som dom inte kan för att visa vilka upptagna människor dom är! Det är bara stockholmare som kan sitta och prata med varandra utan att behöva lyssna på vad den andra säger.. - för den dom pratar med lyssnar ju inte heller..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ligger verkligen någonting i det du säger!

Hårtrollet! sa...

I know..