måndag 11 februari 2008

hotellkillen

jag har varit hemma hos hotellkillen. 3gånger. Första gången blev jag knäpp.
Han bor så fint. En lägenhet med flera rum, fina möbler och alla Sex and the city avsnitten. Tavlor på väggarna som hans brud har målat. Där fanns Världens skönaste säng. En stor mjuk säng med massa kuddar med fina örngott som passar in med resten av lägenheten. En säng, som inte är hans. Det är han och hans tjejs säng. Jag visste ju om det där. Jag fattade ju att det skulle finnas en säng i hans/deras lägenhet. Jag visste inte att jag skulle bli knäpp när jag såg den.

Det var inte meningen. Tanken var ju att jag inte skulle bry mig. Men nu har jag som sagt varit där 3 gånger och jag börjar komma över att det finns en säng i hans/deras lägenhet...

Men däremot funderar jag på att göra en "pauline" på hennes tavlor...

Inga kommentarer: