söndag 24 februari 2008

Frida försöker be om ursäkt.

fridolina säger:
Förlåt för att jag sa att jag tycker synd om din brud.. det gör jag inte. Jag var less. Det var dumt.
Hotellkillen säger:
Jag tror nog du sa precis det du ville ha sagt, bra att du sa det
fridolina säger:
fast det var onödigt att jag sa så om din brud. jag menade det inte.
Hotellkillen säger:
Jo det gjorde du. Det är ok.
fridolina säger:
men nej.
Hotellkillen säger:
Tråkigt att du tagit oss lite för seriöst
fridolina säger:
det har jag inte, jag vill inget.. men jag vill inte vara nån man ligger med
Hotellkillen säger:
Du sa det iaf, det räcker för mig. Jag sätter på min flickvän istället haha
fridolina säger:
Innan så kändes det som vi träffades å hade kul.. nu känns d som att du bara träffar mig för att du vill ha sex.. det är mest det som känns jobbigt.
Hotellkillen säger:
Sex är kul...
fridolina säger:
jag har inget emot att ha sex med dig. jag gillar det..
Hotellkillen säger:
jaja, du sa en massa skit igår. antingen för att du menade det eller för att spela tuff inför dina kompisar. Hur som helst är det inte ok, och inte bra att du känner.
fridolina säger:
jag var full, jag var inte med några kompisar när jag pratade med dig
Hotellkillen säger:
ska äta middag nu, hejdå
fridolina säger:
jag menade ju hela grejjen med att det inte känns kul att du ringer när du ska gå å lägga dig typ å vill att jag ska komma dit då... men ja sa massa onödiga saker som jag vill be om ursäkt för

4 kommentarer:

Anonym sa...

du ska fan aldrig be om ursäkt , det lär du sluta med .. är jag fortfarande välkommen till dej nästnästa helg.. ser fram emot en emma frida galen kväll .. tänk på allt som kan hända .. mohaha

Hårtrollet! sa...

helgen som kommer? har personalfest nu på lördag =/ men ja kan kolla upp om du kan bli med! längtar oxå efter lite emma - frida tid.

Anonym sa...

...söm öm dä sku va nå djävla hotell!

Hårtrollet! sa...

jag menar det, jag menar det.. vafan kan ja inte va det för! ett jävla hotell.livet vore enklare om jag var ett hotell..