onsdag 20 februari 2008

lista

I am living a rockstar life, eller iallafall a life of a groupie..

Men det ska det bli ändring på.

Så fort jag får lite mer energi ska jag börja gymma.
Bara det blir lite ljusare på kvällarna så ska jag ut och springa.
jag ska införa datafria dagar
jag ska återuppta Fridadagarna.
Jag ska hälsa på Erik mer än en gång om året.
jag ska ta bort sminket direkt när jag kommer hem från jobbet.


min utmaning till mig själv går förresten jätte bra. väldigt obehagligt men nyttigt. (att gå in i affärer jag tidigare inte vågat besöka)

2 kommentarer:

Erik sa...

jag tycker det var ett grymt bra förslag! när tänkte du börja med att besöka mig oftare?

Hårtrollet! sa...

Ja.. jag vet inte.. vi måste ju ha filmkväll nån dag.. jag e ju så mörkrädd bara.. får skaffa en ficklampa så ja vågar åka hem sen.