fredag 24 oktober 2008

visa aldrig att du gillar någon. tala aldrig om för någon att du vill räffa honom. gå aldrig osminkad på bio och tänk att du är fin ändå - han tycker inte om dig fast han säger det, och han vill inte höra att du vill träffa honom. Han säger inte att han gillar dig för att han gillar dig, han säger att han gillar det för att det är lättare än att säga att jag gillar dig, men inte på det viset som du verkar gilla mig på... Om en kille kastar popcorn på dig på bion så är det inte för att han gillar dig.. det är för att han vill flotta ner dig och för att du ska få salt i håret.. för att du ska fytta några säten bort.. om en kille kramar dig så är det inte för att han tycker om dig utan för att han säger hej då och vill att du ska gå...

kanske har jag blivit en psykobrud igen. men då kanske vi e en perfect match för det verkar ju vara en jävla psyko kille ja fastnat för.. en kille som gillar mig men som inte vill träffa mig.. kanske är det därför han gillar mig så mycket, för att vi träffas så sällan.

love is in the air.

Inga kommentarer: