fredag 24 oktober 2008

tjejer vs. killar.. (fan ja e ju hetro.. vem försöker jag lura?)

Snodde ett citat av Hotellkillen:
There are female hormones in beer. You gain weight, talk too much and can't drive

Numera så är ju var och varannan feminist Det är nästan lite coolt att inte vara det. Karlar som vågar säga att dom tycker att dom faktiskt är lite bättre än dom flesta brudar. Jag säger inte att dom har rätt, bara att jag beundrar dom för att dom säger vad dom tycker i dessa feminist tider. Jag menar - jag hatar ju män i allmänhet, så va fan har jag för rätt att hacka ner på grabbar som ser ner på oss brudar. Det är the same shit. Dessutom vill jag gärna ha en snubbe som tjänar mer än mig, det har jag ingenting emot alls!

Och så var det det där med att tjejer skulle vara sämre på att köra bil...och jag kan väl inte annat än hålla med.., Här är bruden som trodde att det hette vänsterregeln ...
Här är bruden som tankade upp alla pengar på kontot när hon skulle betala med kort. Det stod ingenstanns att man skulle avbryta tankningen själv!!
Här är bruden som har kört in i garaget utan att först öppna garagedörrarna. Här är bruden som backat in i en flaggstång.
.
Men det är inte vårat fel att vi brudar är sämre på att köra bil.. det är männens. Det är deras fel. Vi blir sämre för att dom är bättre. Om inte männen fanns skulle vi vara dom som var bäst på att köra bil. Det är männen vi ska hata! Men som sagt.. känner ni nån snubbe som tjänar bra och är grym på att köra bil.. ge honom mitt nummer! puss!

Inga kommentarer: