tisdag 28 oktober 2008

Frida på data äventyr..

Vi har varit med om det innan. Singeltjej tar hand om sig själv/Brud köper teknikprylar.

Jag: Hej, jag behöver nya internetsladdar till min dator. Jag behöver en sladd som går mellan datorn och den lilla lådan, och en sladd som går mellan den lilla lådan och min vägg.
Personalen: Du menar en sladd till modemet, och en till telefonjacket?
Jag: Om den lilla lådan är ett modem ja, men jag har inget telefonjack. Det är bara en rundsladd som går in i väggen med en mutter.
Personalen: Vad har du för operatör?
Jag: Vad är det? Jag vet inte. Men sladden ser likadan ut som den som kommer ifrån Tv:n.
Personalen: (visar vilka sladdar jag behöver) Har du någon som kan hjälpa dig att koppla i dem här nu?

ehh? Den frågan är ju nästan värre än killen förra gången som sa, Tyvärr har vi inte sladdarna i rosa.!

Inga kommentarer: