tisdag 21 oktober 2008

Är jag dum, eller är jag korkad?



Jag har just varit på bio med en grabb som jag börjat gilla... Det här är inte bara en grabb som är kul att hänga med, han verkar dessutom vara väldigt bra. Väldigt skrämmande. Och nu kommer det: så vitt jag vet är han singel! Och nu kommer det igen: Han är lagom gammal också. Helt och hållet inom ramarna för vad som är okej.

Filmen var bra, men skit i filmen. you don´t care anyway. Eller okej.. jag gav filmen fem poäng, av fem möjliga. -Han gav den två, eller om det möjligen var tre. FAN FRIDA. man ger inte en film fem poäng. väldigt pinsamt, helt fel inställning. Såga världen istället så blir du mycket mer intressant. Fan, gå omkring och tycka om saker, vad är det för ett jävla sätt.!

Istället för att bara tycka att det var en trevlig kväll så gör jag som alla brudar gör och ringer upp en vän och analyserar sönder den.

Jag: Jag betalade nu, och då sa han något om att nästa gång vi går på bio så betalar han.. det borde väl betyda att han vill träffa mig igen? Men så efter bion på väg hem så skrev jag ett sms... "Jag gillar dig lite. *smilegubbe som ser generad ut* Sov gott. Puss." och då svarade han utan att skriva att han gillar mig.. han skrev inte ens att han gillar mig lite.. Är det här nått dåligt eller analyserar jag sönder det här nu?

Hon svarade såklart att det var det jag gjorde med förklaringen att man inte kastar pockorn på någon om man inte gillar personen..

Min fråga till er: Är jag dum som ens får för mig att han kanske inte skulle gilla mig? eller är jag korkad som inte fattar att han verkligen inte alls är intresserad av mig? så, är jag dum eller är jag korkad?

Inga kommentarer: