söndag 19 oktober 2008

For what?


Jag avbokade Greklandsresan. Typ nu skulle jag ha landat.
Nu kunde jag ha varit i Grekland. Jag har krossat en mans hjärta.
Jag vet inte om det var ett bra beslut, det var en chansning... Jag avbokade resan av flera anledningar.. Dels för att Oresti tycker om mig för mycket. Han behöver komma tillbaka till verkligheten. Det trista är att han är en bra människa. Han förjänar inte att bli lurad. Jag var ärlig, men han blev ledsen. Vi håller kontakten och kommer antagligen träffas igen, för även om jag inte är kär i honom så är jag kär i Corfu och kommer absolut att åka tillbaka i sommar igen. Och även om det kanske var rätt att boka av resan så suger det ändå. Det suger att sitta ensam i sin soffa och kolla på en film jag redan sett.. när jag hade kunnat vara i Grekland.

SUGER!!!

Inga kommentarer: