söndag 19 oktober 2008

Systembolagets nya..


Istället för alla dom varningstexter som finns om att alkohol är beroendeframkallande och skadar hälsan och allt sånt så borde dom skriva : Alkohol bör aldrig förtäras i sällskap av något av dina ex.

Hur många gånger har inte det gått åt helvete? Om jag minns rätt så skrek jag till Henke i Fredags att han var den sämsta jag legat med. Jag har bett honom om ursäkt (inför honom och hans flickvän). Men jag känner att jag vill göra det igen.

Jag är ledsen Henke för att jag skrek dumma saker, jag tar inte på mig hela skulden, men jag spårade. Du är inte den sämsta jag legat med. Inte alls. Det var Stefan.

MOAHAHA. Jag har aldrig vart me någon Stefan. Jag tänker inte hänga ut någon annan än mig själv här. =) Dessutom så blir det vad man gör det till. Jag har alltså aldrig haft några dåliga ligg =P

over and out.

Inga kommentarer: