måndag 6 oktober 2008

MOAHAHA

jag har fakriskt bara snyga kusiner.. och då menar jag inte att det inte är någon av dom som är ful utan alla är faktiskt snygga..

och alla är jävligt bra.

Anledningen till varför jag lyft fram Nina i flera inlägg är nog för att vi nog ändå lever lite likadant. Det är pojkar, fest, skola/jobb, kompisar (om vi har tur) och kläder..
Det är förresten lustigt att det är lättare att fixa grabbar än kompisar.. fast det är iofs jävligt svårt att hitta en vettig grabb.. så det går på ett ut ändå..men där har Nina haft mer tur än mig. Men å andra sidan tjänar jag för tillfället mer pengar än henne.. =P

Men jag är jävligt orättvis.. för jag har fler kusiner som betyder minst lika mycket för mig. Men ni vet hur det är.. Går en rå snygg tjej in i ett rum så är det ingen som säger till henne att hon är snygg.. för alla räknar med att hon redan vet om hur jävla bra hon ser ut, och det vet hon antagligen.. men ingen tänker på att hon ändå kan behöva höra det...

Och både jag och Nina är så där rå snygga, men vi säger det till varandra... Vi kanske bore börja säga det även till andra.. jag lovar inget, men vi ska fundera på det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om jag går in i ett rum är det ingen som säger till mig att jag är snygg heller...men det kanske har andra orsaker, haha :)

Anonym sa...

hela släkten är görsnygga :)