söndag 19 oktober 2008

in my face

Inte en lösgom - men väl en bettskena, det är vad jag ska få.. i fortsättningen ska jag bara hålla käften. Jag ska aldrig mer hacka ner på folk som äter fruktkärnor. Tänk er att vakna upp brevid mig, en söt tjej.. med en bettskena. Vem kommer kunna älska mig nu? Fördömd till det eviga singel livet, det är vad jag har blivit.

Jag borde byta namn på bloggen till Fridolina och bettskenan. FAN.
En lägre stående varelse. jag.

Äh! Egentligen e jag väldigt glad och stolt över att kunna ge bettskenan ett ansikte utåt, och jag börjar här på bloggen. Jag är Frida, och jag kommer snart att ha en bettskena. Över det är jag stolt. Bettskena är det nya. YEAH!

Corega - dra åt helvete, det är bettskena som gäller!

1 kommentar:

Anonym sa...

Yes bettskena is the new black!!