lördag 25 oktober 2008

FUCK CANCER!

jag vaknade upp och kände att fan, det är en ny dag. I am an angel today. Så börjar en röst "ett, två, ett två..hee hee hee.. ett två ett två.. hoo haa hiii" och efter det var ängeln i mig som bortflugen. Nu poppas det ABBA på högvolym. Upptäcktes Abba och bröstcancer samma år eller vad är grejen?

JÄVLA ROSABANDET LÖRDAG PÅ STAN som lika gärna hade kunnat placera högtalarna i min lägenheten.

Nu ska man alltså behöva lida av bröstcancer redan innan man har fått det. Tackar så jävligt! Det här är btw den äckligaste bilden på mina bröst som någonsin tagits. Var första dagen i grekland. Solade med bikini och utan solskyddsfaktor. Jävligt puckat. Här är bruden som kommer få både bröstcancer och hudcancer. Kommer ni på min fest då? Vi kan ha rosa ballonger och lyssna på Abba.. För det är väl tydligen så man firar bröstcancer i det här landet?

Inga kommentarer: