torsdag 30 oktober 2008

Frida goes SJP forts.

Imorse ställde jag klockan och gick upp tidigt för att ut å gå med mina stavar. Ett härligt sätt att vakna på! Sedan jobbade jag hela fyra timmar, och sen blev det direkt till simhallen. Nu ska jag sova en stund innan det är dags för kvällspromenaden och armhävningar.

Jag och Conny har lagt upp en fin plan för mig och hur jag ska kunna bli som Sarah Jessica. Klarar jag att följa våran plan så får jag i slutet av varje vecka belöna mig själv med något som jag sett ut till mig själv. Misslyckas jag med veckan får jag inte köpa det alls -nånsinn. Men belöning eller inte, give me her arms! Det regnar ute idag - men ingenting kan stoppa mig nu. Jag har börjat och jag tänker gå hela vägen. Till jul tänker jag vara så jävla het! När alla andra sitter och klagar över att dom e over-eaters så går jag ut och lyfter skrot. typ.

Inga kommentarer: