fredag 24 oktober 2008

tjejsnack

isabelle säger:
VILL DU VARA MED I ROBINSON 2009
fridolina säger:
vi kan säga att vi e ett läsbiskt par ,då borde vi få va me, att vi hatar män, att vi vill va me för att vi ser det som rehab, avvänjning från knark ,att vi bara rakar vänster ben. för vi hatar högern
isabelle säger:
HAHAHA
fridolina säger:
vi måste söka!
isabelle säger:
hahha ajaaa
fridolina säger:
du har ju den givna bilden å skicka med,när du e naken å dricker öl
isabelle säger:
HAHAAHA,JAJAJA
fridolina skickar: min bild!

isabelle säger:
hahahah. jag skcikar ursula bilden också
fridolina säger:
haha, ja,och så här kommer ja se ut på ön


fridolina säger:
fast d e klart, man har kanske inte fri tillgång på öl fär, så lite fräshare kanske ja kommer va
isabelle säger:
skön bild ju ,jag ska smuggla med massa sprit
fridolina säger:
så kan man doppa tamponger i spriten så räcker den länge
isabelle säger:
HAHAHA JAA
fridolina säger:
ja tor nog bara med mig en rakhyvel till våra vänstra ben
isabelle säger:
jag rakar bara framsidan på benen
fridolina säger:
haha ja.. baksidan ser man ju inte ,jag rakar bara magen.. ryggen skiter ja i.. det e samma sak
isabelle säger:
näää. skit i ryggen. röven är bra att raka dock ,som en barnrumpa
fridolina säger:
ja.. babybutt. plugga i en napp bara sen e du het som fan

Inga kommentarer: