måndag 29 september 2008

Vi måste göra något!

Jag känner att det varit lite för mycket manshat här på bloggen. Jag tänker inte sluta skriva om sånna saker bara för att det ska bli en trevligare blogg, men däremot så tänkte jag att vi ska lyfta fram män som gör bra saker så kan andra män lära av det. (Jag såg nyss på "supernannyn" och där riktade dom sig till det äldsta syskonen och försökte ändra hans beteende, för att småsyskonen sen skulle ta efter honom..)

Jag tänker att samma sak borde fungera på män!
Så varje gång ni ser en man göra något bra så vill jag att ni skriver om det som en kommentar, ni kan skriva det var som helst i bloggen, till vilket inlägg som helst. Och kom ihåg, Vi ska inte skälla på männen som gör fel, vi ska uppmuntra dom som gör rätt!

Precis som i "supernannyn" så återkommer jag om en vecka och utvärderar hur det har gått!

Inga kommentarer: