söndag 21 september 2008

Jag är mer karl än dig.

Han: "hejsan, var ute igår. O idag känner jag mig riktigt sällskapssjuk. Vill du inte komma över på lite sex? Jag tänker på dig o du har så läcker kropp vilket gör mig ännu kåtare. Kram M"

jag: "Nej. Och jag vill inte ha fler sådana sms av dig! Jag har ju sagt att jag inte är intresserad! Fan va killar ska hålla på!

han: "ok, ursäkta om du tog så illa vid dig. ska inte smsa mer. hej!

Jag: Det är klart att jag tar illa vid mig, Fan, du respekterar mig ju inte alls! "
lite senare..
jag:"Finns det ens tjejer som är så korkade att dom skulle komma över och ligga med dig för ett sånt sms? Fan vad förolämpad jag blir! Det är fan sexuellatrakasserier! Hur fan tänker du! Du borde fan skämmas!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tror du inte att det finns ganska många tjejer som skulle komma över för ett sånt sms...? Om det kom från den jag tror. Men inte du inte! För du är Frida, och Frida tar inte skit. Puss //Madde

Hårtrollet! sa...

jag tror att det är för många tjejer som inte fattar hur fel det är med killar som skickar sånna här sms.. därför lägger ja ut det här, och visar hur fan vi borde reagera.. smset kommer tyvärr inte från den du tror..eller tack och lov inte, kanske man ska säga..

Anonym sa...

Så du känner fler puckon?