torsdag 25 september 2008

Män alltså..

När jag var och simmade här om dagen började en tjej snacka med mig:

Hon: Har du sett den där mannen.?
Jag: Ja? (hur kan man inte se en hårig, blek, halvtjock man som sitter rakt framför..)
Hon: Han gör det helt medvetet.. så sjukt beteende!
Jag: (hade inte en aning om vad hon snackade om, men ville inte verka dum,så jag improviserar och säger: Ah, Fy Fan!! -menade hon att han var dum som kom till simhallen och bara satt? Jag tyckte att den här tjejen var lite obehaglig och tänkte att det kanske var hon som hade ett sjukt beteende som hittade på saker om andra människor så där bara... När jag kom närmare såg jag vad tjejen snackat om.. det sjuka betendet.. jag såg vad den här mannen borde ha haft i sina badbyxor.. Den håriga, bleka och halvtjocka mannen var en JÄVLA BLOTTARE!!!

och jag lovar er, ser jag honom igen ringer jag polisen, nu är jag trött på karlar som inte kan bete sig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Män!!!!