fredag 19 september 2008

se upp brudar, Konkurans på krogen!!

Idag öppnar sig en helt ny värld, inte för er alla - men för Nina.
Även om jag nu fått några kusiner till efter Nina så kommer Nina alltid vara lillkussen, så det är med blandade känslor jag tänker på hennes 18års dag - som inträffar idag.
Det är en tuff värld där ute, så om ni har några råd till Nina så hör gärna av er med dem.
Här kommer mina råd:

  • Om du ska bråka på krogen - bråka med killar. Upptäcker vakterna bråket har du en stor fördel av att vara tjej - och åker någon ut så är det inte du!
  • Får du dryga efterhängsna killar efter dig som du inte blir av med - Dansa så fult du bara kan , men se seriös ut.. eller ännu hellre.. dansa så fult du bara kan samtidigt som du flörtar med killen.. fråga ut honom, om han vill ha barn, hur många.. vad dom ska heta.. börja prata dagisplatser, barnvagnar, sömnbrist, fråga allt detta samtidigt som du dansar som om du vore i nionde månaden och helst skulle ha fött förra veckan...


fler tips kommer..

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahahha :D tack för tipsen, nu får vi ta nån helg ute tillsammans oxå :D

Hårtrollet! sa...

åh! jag ser fram emot när vi ska ta våran stockholmshelg! vi måste absolut få in karaoke.. och glassdrinkar.. hm.. och dagen efter är bowling eller bio givet.. sånna bra bakis-sysslor.. inte för att vi ska vara ute och vara fulla eller så.. absolut inte. jag ska ta hand om dig på bästa sätt! =D