tisdag 23 september 2008

Borta bra, men hemma bäst..


fridolina säger:
Om man åker från Gävle till Rättvik.. åker man förbi Gagnef då?
Sundberg säger:
Ja det tror jag, man åker ju via Borlänge.
fridolina säger:
Bra!
Sundberg säger:
Varför är det bra?
fridolina säger:
För att Robert skulle åka den vägen idag och han är på mig så mycket om att jag kommer från Gräv.. så då om han åkerförbi där så kommer han ju se att det inte e nån håla eller helt öde som han tror...
Sundberg säger:
Ingen kommentar....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Om jag skulle åka från Gävle till Rättvik skulle jag åka via Falun eftersom det är närmare...

Anonym sa...

ja.. det gjorde Robert också... =/
Så sa han."jag har antagligen bättre koll på Dalarna än vad du har.. fast du kommer härifrån.." Men hur svårt är det om när man har GPS!! -frida

Anonym sa...

Det är ju skillnad på om man åker för att det ska gå fort, eller om man vill njuta av det vackra landskapet - typ Gräv.

Hårtrollet! sa...

jag hörde att det är höst i dalarna nu.. att träden är fina.. får lite hemlängtan.