lördag 5 januari 2008

Morfar sms:ar

Min morfar har just lärt sig skicka sms. han är duktig min morfar. I julklapp fick morfar ett puzzel med en bild på mig, och vin från italienresan. Detta knappade han ihop till mig igår:


"Tack för Julklappen. Den var KLURIG och intresant. En bra kombination. Jag sög i mej vinflaskan sen svängde ja ihop PUSSLET, men hade STORA PROBLEM MED FÄRGSÄTTNINGEN. DEN VILLE FLYTA SAMMAN OCH BLI GANSKA ENHETLIG, SÅ VITT JA KUNDE SE VILLE NYANSEN BLI GANSKA LJUS. Men vinet gjorde ju LIVET GLATT. Det fanns en förklaring när jag vände pusslet så FANNS DÄR EN HÄRLIG BILD AV DIG PÅ BAKSIDAN. DET VINET VAR BÅDE STARKT OCH GOTT. Än en gång Ett hjärtligt Tack från Morfar och Mormor. Tjosan Tjosan"

1 kommentar:

Anonym sa...

Farbrorn som är din morfar har en cylinderhatt på sig. Om du inte lagt märke till det.