söndag 6 januari 2008

Mitt nya liv

Eftersom jag nu har ensam vårdnad om min lägenhet så har det sakta börjat sjunka in att ingenting händer om jag inte själv tar tag i det.

Idag tog jag tag i min kyl. Jag måste erkänna att jag är förvånad över att grejjerna jag hade där inte krypit ut av sig själva...

Något annat jag blev förvånad över efter att jag rensat klart var hur mycket som faktiskt blev kvar. Min kyl ser inte alls så tom ut som jag föreställt mig. Det oroar mig. Mina föräldrar kommer och hälsar på mig till helgen. Dom kommer inte gilla mängden av det som finns att skåda i min kyl.

Därför tänkte jag ta tag i det ikväll.

Det finns alldelles för mycket alkohol här hemma. Så kan vi inte ha det.
Ni är självklart välkomna att hjälpa mig med det här lilla problemet.

1 kommentar:

Anonym sa...

var har du gjort av spriten,
hällde du ut den eller har du lagt den i tummlan?