måndag 7 januari 2008

Frida vårdar.

Igår bokade jag tvättstugan kl.14.00.. jag bokade tiden bara några minuter innan. jag gick direkt till lägenheten och hämtade mina grejjer. När jag kom dit är det nån jävla idiot som hunnit dit och börjat tvätta.. Hur fan hinner man sätta igång 3 maskiner med tvätt och hinna därifrån på den korta tiden. jag bor fan två dörrar bort ifrån tvättstugan..!
Jag blev så klart rasandes arg. Men lugnade ner mig när jag såg att tvättiden efter var ledig. Så jag bokade den.

Men samma jävla sak händer igen!!!

Har folk ingen jävla respekt!!

Idag när jag äntligen fick använda den tid jag bokat så kommer en tant in i tvättstugan.. Hon säger att det är någon som slarvat med städningen men att hon inte vet vem det är..
Jag vill skrika åt henne att inte fan är det jag, det går inte att slarva med någon städning i tvättstugan när folk snor ens jävla tider hela tiden!

Sedan kollar hon på mig och säger:
Det var väldigt vad mycket du ska tvätta.
IDIOT
Hon tar ett stort steg över högarna med mina skitiga underkläder och säger:
Du kan väl inte tvätta på 95grader heller! Och så stänger hon av min maskin, och startar om den på en betydligt lägre temperatur.

Hur fan tror hon då att det ens ska finnas en chans till att matoljan ska försvinna från mina lakan!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Köp ett lack-/latexlakan gumman. Det blir iofs inte riktigt rent i tvätten, men det är iaf bättre än att förstöra vanliga sängkläder. Dessutom halkar man omkring så lustigt när man oljar ner det ;)

Anonym sa...

Men herre gud vilken tant :S