torsdag 3 januari 2008

Hotell-killen och jag.

Hotell-killen uppskattar inte vad jag skrivit om honom här, han går till och med så långt att han inte tänker läsa min blogg igen.

Jag skulle kunna smöra och skriva massa fjant här som att han är döläcker och jätte charmig, men jag låter bli.
Han lär ju för det första inte se det eftersom han inte tänker läsa fridolina&pilotisar igen..
och för det andra..så utgår jag ifrån att ni förstår att alla killar.. och tjejer med för den delen..som jag skriver om här inte är någonting annat än döläckra och jätte charmiga.

och förövrigt så roas jag väldigt av personer som ogillar det jag skrivit om dom.. När jag bara skrivit om vad som hänt och vad de/vi gjort.!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, var inte det lite småfjantigt?

Hårtrollet! sa...

ne =) han e ju ny.. fortsätter han å läsa min blogg så vänjer han sig =)ge grabben en chans!

Anonym sa...

jag är döläckrast och charmigast..