torsdag 22 november 2007

Sms i tisdags-

YEs. i tisdags--(såklart) så fick jag sms ifrån killen som inte orkade gå ut till bilen förra veckan..

Han: Hej. vad gör du? De va länge sen ja sov me dej nu? kram.
Jag: Hej. Är på väg att gå och lägga mig. Jo. Det var det. Hur är det med dig? Har det lugnat ner sig på jobbet?

Han: oke. Nej de är lika drygt på jobbet som de brukar! Men ja sitter i Älvsjö nu, jag måste få komma och ligga med dig nån dag.. =) kram
Jag: Varför det?

Han: Men ja skojja bara.. Skulle bara kolla läget.. sur eller?
Jag: Kolla läget?

Han: Oki, men ja ska inte kolla läget nå mer då.. Men du får ha det så bra kram
Jag: Men jag fattar inte. Men jag tycker om att du hör av dig.

Han: Ja å jag hör av mig nu men du vekar bara arg, men vi kanske hörs nån dag när du är mindre arg då...
Jag: Jag är inge arg alls ju. Shit va chockad du skulle bli om jag blev arg på riktigt, om du tror att jag är arg nu. Jag är nog mest förvirrad. Vad är grejjen med tisdagar?

Han: hehe oki men bli arg så får jag se då =) men vad ska du göra i helgen?
Jag: I helgen blir jag i Gagnef, Vad ska du göra?

Han: Jag vet inte vad jag ska göra än.. Men vi kan väl höras.. Så får vi se vad som händer..Kram
Jag: Låter bra. Jag ska jobba en del i helgen. Klippa släktingar å så.. Vet inte om jag ska ut. Det visar sig. God natt nu.


Okej.. ja vet att ja e bra.. men herregud. lugna ner dig.. sluta tjata.. Ligg me nån annan va fan! Fast det var ju det där med att ta sig ut till bilen oxå. ett tips.. Parkera inte så jävla långt bort så blir det inte så jävla jobbigt!

Inga kommentarer: