onsdag 14 november 2007

Max

Idag beblandade jag mig med dom där flottiga människorna som sitter med mat kring munnen och ketchup på kläderna. Jag lunchade på Max. När jag satt där och åt så tänkte jag inte bara på att maten inte var spec god. Jag tänkte även på att det här nog är den plats jag minst av allt skulle vilja bli sedd på..av någon jag är intresserad av.

Jag kom fram till att jag hellre skulle vara med om en sån där pinsam toa-situation.. Man sitter på toa.. tror att man har låst- å nån öppnar.. Äh vafan.. sånt tycker jag iofs inte är så pinsamt..

Men käka på Max, där folk har mat kring munnen å ketchup på kläderna.. det är fan illa.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Käkade du kött? / Bobby

Anonym sa...

max är gott och tjejer kissar och bajsar inte..

Hårtrollet! sa...

jag äter inte kött längre.det funkade inte.