fredag 2 november 2007

min hemlighet.

Jag träffade en kille.
eller kanske kan man säga att en kille som jag var mycket skeptisk till/mot? lyckades charma mig.. eller kanske var det skumpan. Han var snygg, men det kom jag på efteråt. Sjukt snygg.
otroligt charmig. En sån där kille som vet om precis hur charmig han är, men lyckas lura en att han inte alls vet om det. Han charmade mig.

Vi hade en kul kväll som slutade med att vi tog in på hotell. Väldigt äventyrligt av oss. Hotell i Borlänge. En natt. Vet ni vad det kostar mina damer å herrar? att checka in kl.02.00 typ.. för att sedan checka ut före kl.12.00 morgonen efter kostar 800kr. I borlänge. sköna sängar var det, men duschkrämen sög.

den här killen kallade mig för sin älskarinna. Han vill träffa mig igen. Här i stockholm.
Jag glömde att säga att killen har flickvän. vilket han snällt talade om för mig på hotellrummet, efter att ha charmat mig hela kvällen. listigt av honom.

sa jag att han är otroligt snygg och charmig? rolig oxå. Vi hann inte upp till frukosten som ingick.
och just ja. kan man vara nåns älskarinna om man inte haft sex? verkar konstigt va?

Borde vi inte sätta dit den här killen.
jag har hans mobil nummer, för och efternamn. kontonummer.. vet ungefär vart han jobbar... och så har jag en bild på honom i min mobil.
borde man inte kunna göra nånting av det?

Inga kommentarer: