onsdag 7 november 2007

Fredrik.

Kommer ni ihåg killen som var som ekorren i "på andra sidan häcken", och snackade som Måns Möller.. och hade ögon som Magnus Uggla. = bra saker.

Jag har ett sms på min telefon som han skickade i typ Juli. Jag borde ju så klart raderat det. Men jag har en grej för mig. Jag spar sms som gör mig glad.
Där står att jag är sockervadd.

Jag har hela tiden tänkt att sockervadd låter som nånting som är bra att vara som...

Men egentligen så är det ju bara fluff på en pinne. Det kladdar och tar slut fort. Efteråt får man ångest, eller vill åtminstone gå och tvätta av sig. Sockervadd är väl mest luft? bara tomt lixom.

Här är man snäll å säger fin fina komplimanger om Uggla-ögon, och vad får man tillbaka!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men va fa.. Sockervadd är fritt,levande och okontrollerbart.. och sött. Vem vill inte vara söt?

Vem vill vara en ekorre/Måns/uggla?

Min komplimang var så sjukt mkt bättre än din..som egentligen borde tas som en förolämpning..men låt gå

//Fredrik ( den ena alltså )

Anonym sa...

Jag har en sockervaddshistoria. Vill du veta? Okej!

Min bror Jimmy var ca 2-3 år och vi var på Eskilstuna djurpark då Jimmy frågade vad "det däär" var och pekade på sockervadd. Då sa pappa "äh, det där är skräp!" och gick vidare.

Efter ett tag hade Jimmy gått och funderat lite och sa sen till pappa: "Pappa, jag vill ha sånt där skräp på pinne!"

Haha. Gulligt :D

Hårtrollet! sa...

jag känner mig underskattad.. jag är så sjukt mycket bättre på förolämpningar än så! det där var helt klart komplimanger.