torsdag 1 november 2007

bitter?

Jimmy säger:
Tänkte på dej idag faktiskt
fridolina säger:
vad tänkte du då?
Jimmy säger:
Att de var länge sen jag snackade med dej och att jag behöver klippa mej
fridolina säger:
du ville ju inte att ja skulle klippa dig,.
Jimmy säger:
Jo men jag tyckte ju bara attde skullle vara pinsamt att du skullegöra de...
fridolina säger:
why?
Jimmy säger:
Vet inte..Skulle du vilja göra de?
fridolina säger:
ja, d kan jag göra.
Jimmy säger:
NICE,nu?
fridolina säger:
oh ja, ja klipper bäst när ja e döds trött. kanske nästa vecka
Jimmy säger:
Härligt,då klipper du mej ikväll ?'
fridolina säger:
måndag kanske? eller nån annan dag
Jimmy säger:
Inte ikväll?
fridolina säger:
ne
Jimmy säger:
Varför inte?
fridolina säger:
för att ja inte har nån sax. å för att d e typ sent (23.51)
Jimmy säger:
Hepp då får jag väl gå till en dyra frisör på sture plan då för jag behöver ju klippa mej tills imorgon,Man kan ju ta en vanlig köks sax
fridolina säger:
ha ha. ne, d kan man ju inte. vad händer imorn?
Jimmy säger:
Jo de splar ingen roll för mej,jag kan ta med en, Ska ut imorgon så. Där för vill man ju vara fin
fridolina säger:
ha ha. aldrig att ja klipper me en köks sax. då kan du ju lika gärna klippa dig själv.
Jimmy säger:
Mm vad är de för fel på en sån då?
fridolina säger:
du e knäpp
Jimmy säger:
Klipper man inte lika bra med en sån,de brukar jag ta inödfall när jag klipper mej själv
Va elak du är då som inte vil klippa mej
fridolina säger:
dålig planering av dig.
Jimmy säger:
Så du får man ju lov att lägga ut 500 spen för att klippa sej
fridolina säger:
japp.
Jimmy säger:
Nu blev jag ju ledsen
fridolina säger:
ha ha. ja tycker om när killar gråter. MOAHAHA.
Jimmy säger:
Då får du aldrig klippa mej
fridolina säger:
jag överlever.

Inga kommentarer: