fredag 9 november 2007

min nya pärla

här i veckan köpte jag en ny klänning. På rea, precis som jag gillar det. Man kan hitta så himla gamla å konstiga kläder då! Den här klänningen är väldigt svårburen. Den är bar i ryggen - och
Urringad uringad u ringad urigning urrigning ? vafan..

Jag har den på mig nu för att öva.

Klänningen jag har på mig är så bar i ryggen att bakifrån så ser det ut som att jag endast har en kjol på mig . Det, -och en rosett kring halsen. Vad har man för skor till det?

Jag har så sjukt snygg rygg,

- Men grejjen är att om nån spanar in min rygg och ja sen vänder mig om och dom fortsätter kolla i samma höjd... så måste dom tro att jag bara snurrade på klänningen ett halft varv och att det fortfarande är min rygg dom kollar på..

ni kommer fatta..
man kan fan inte ha Behå på sig när man ska ha bar rygg. Push-up är överskattat! Vem kom på det lixom? Vad ska ja gö me allt det här fettet? ja! ja trycker upp och ihop det så mycket ja kan. oh.. hett. kolla in mitt fett alltså!

Inga kommentarer: