fredag 8 augusti 2008

tills vi ses igen..

Jag har packat.. riktigt vad jag har med mig och vad jag borde ha med mig har jag ingen riktig koll på.. men jag har iallafall gjort ett försök.

Jag är en halv arbetsdag ifrån Korfu. Men även om jag nu tar semester så kommer bloggen att fortsätta, precis som förra sommaren kan ni räkna med gästbloggare, vilka som nappat och hur aktiva dom är återstår att se.

Nu ser jag fram emot att sitta på ett plan med mina nyrakade ben och ny fixade naglar på väg mot solen och lediga dagar. Jag ser fram emot att andas normalt igen, att bli trevlig igen, att inte längre känna mig gråtfärdig över minsta lilla grej.. att inte vilja strypa alla som.. ja alla egentligen..semester. Det ser jag fram emot. Att under två veckor inte behöva hålla stenkoll på klockan.. att inte ständigt känna sig försenad.. eller känna att man när som helst kan bli försenad.. Dom här två veckorna ska jag bara vara.. inte tänka på klockan eller vilken dag det är. Kanske borde jag sätta mobilen på alarm så att jag inte missar att åka hem när den dagen kommer.

mina vänner, ta hand om er.
kanske dyker även något inlägg ifrån mig upp, om jag hittar upp från stranden vill säga. =)

Inga kommentarer: