fredag 1 augusti 2008

semesterångest.

Ni vet hur deprimerad jag blir när jag e ledig..
När man är ledig ska man resa och göra saker.. inte vara hemma och slappa.. det är bortkasstat..
sedan jag kom hem från jobbet i onsdagskväll har jag inte gjort ett skit.
Sovit och städat lägenheten. Båda två var väldigt nödvändigt.. men ingenting man borde göra på sin semester.

Jag är ledsen för att jag inte åkte på storsjöyran.. men det är idag jag är ledsen.. efter att jag sovit precis hela dagen igår.. självklart är jag piggare nu och känner jag har ork att kanske klara en festival utan att bli helt dödssjuk efteråt.. nu har jag ju även kommit ikapp mitt liv.. lägenheten är städad, och till och med greklandsresan har det börjat packas inför..

Nu vill jag inget annat än att vara i östersund..
men det är idag.. tåget gick igår morse..
igår ville jag inget mer än att gräva ner mig själv i en grop och försvinna några veckor..

Inga kommentarer: